Första inlägget...Hmm ...



Första inlägget...Hmm svårt - var skall man börja?

Måndag i dag och mormor sitter barnvakt medan jag tvättar, jobbar, handlar, lagar mat och städar. Så roligt är det att vara mammaledig och driva företag samtidigt.

Vaknade 7.00 och har sedan dess hunnit tvätta (skall hämta upp det sista snart), posta ett paket, handla på Hemköp och Netto, skriva några jobb mail, prata med min bokförare, vara social med min mamma (skall strax fika), städa undan leksaker, lägga sonen (middags tuppluren) Blogga och klockan är bara 12.00.

Har bara matlagning, städning och lite mer jobb kvar. Konstigt att man känner sig som 4 personer ibland.
Sonen väger upp för det mesta  när det blir lite jobbigt som tur är. Räcker att han tittar på en och skrattar så bryr man sig mindre om allt annat jobbigt.

Top 3 på vad jag inte gillar att göra just nu;

1. Laga mat (har en vegetarisk man - fantasin är på noll just nu)

2. Städa

3. Tänka på vad jag stoppar i mig älskar choklad och gärna mycket varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej Gumman. Kul att du börjat blogga o välkommen till bloggarnas värld. Jag kommer att följa dig. Kram

2009-02-23 @ 20:28:46
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0