Onsdag 25 Februari

Min leverantör ringde igår och bekräftade att leveransen till mina nya butiker var på gång och skall skickas den
10 februari från Kina - Toppen! Så nu blir det ännu mer Zizoo på marknaden. Jag har lagt länkar de butiker som har hemsidor till höger.

Annars var gårdagen lite halvjobbig för sonen - rinnande näsa, feber och massa tandbajs. För er som inte är insatta är tandbajsar något av det äckligaste. Kopiöst mycket illa luktande bajs som oftast kommer utanför blöjan med eftersom det är sån sjuk mängd. Stackars bebis! Han verkar inte lida speciellt men näsfridan hatar han riktigt mycket. Vilket man kan förstå - jag hade inte själv tyckt att det var så ball att få en dammsugare i näsan. Men några sekunder senare är han lika glad som alltid.




Kommentarer
Postat av: Paula

Ja,vad hade man gjort utan Näsfridan?????? sjukt bra...krya på dig lillkillen...

kram

2009-02-26 @ 14:34:18
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0