Dags att börja igen

Med vadå?  -  Bloggandet så klart!

Har verkligen inte lyckats med detta kan jag snabbt konstatera men nu är sonen på Dagis (ÄNTLIGEN) och jag känner mig FRI - idag tvättar jag. Frihet under ansvar som det heter.

Har bokat Formex mässan till Zizoo som kommer kosta en hel del och förmodligen kommer jag att ha
den fulaste montern. Jag må vara kreativ när det kommer till barnkläder men tyvärr inte till monter inredning.
Har ni vägarna förbi i slutet på augusti så hittar ni mig i  monter B20:15.

Bildbevis nedan på mina stackars montrar;




Detta var i Januari 2009 och är väl det bästa hittills  - inte så svårt att överträffa.
Kan skylla på att jag forfarande ammande och att min son var hyperaktiv.



Detta var januari 2008 när jag var höggravid och super trött.

SUCK!!!   Även om detta inte är svårslaget hoppas jag verkligen att min kreativa sida tar över och jag lyckas lite bättre denna gången. Helst skulle jag bara vilja betala någon som fixade allt med just montern men ekonomin i företaget  är inte den bästa när man är nystartad.

Tävling - Från fulaste montern på Formex till den näst fulaste!

Små steg är bättre än storhetsvansinne! Med tanke på att budgeten skall vara så låg som möjligt.
Förslag mottages tacksamt - är de riktigt bra kommer ett pris på posten (barnkläder från Zizoo så klart).


Längtar tillbaka till Italien med tanke på vädret som jag lider av här :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0