Thank God it is Friday

Denna veckan har helt klart varit halv jobbig. varit på öppna förskolan nästan varje dag vilket är jobbigt i sig och sen jobbat eller städat när jag kommit hem. Vilket sonen inte alls bryr sig om utan vaknar kl. 06.00 med tuppen eller med en rynkigare och rynkigare mamma - jag behöver min skönhetssömn!

I går åt jag inget snaskigt - BIG DAY - med tanke på att jag lyckas att få i mig en eller två rutor choklad varje dag annars. Har faktiskt kommit igång med träningen men jag måste göra något fel - för jag blir varken piggare eller mer fit??
Är det bara för att man fyller 35 eller? Ni som vet får gärna berätta. Kroppen är så sliten så att jag var tvungen att göra ett upphåll förra veckan för att jag helt enkelt inte orkade.  Konditionen har dock blivit bättre men det är typ allt.
Kan fortfarande inte göra vissa övningar pga att jag har noll styrka i armarna vilket jag borde ha då jag burit på sonen i snart ett år. Bildbevis nedan...


Kommentarer
Postat av: Cilla

Halloj!! Men att kondisen blivit bättre är väl inte fel? ;0) Tycker bara det är såå drygt med orden "Ta det lungt det kommer " så jag skall inte

skriva det åt dig.. Har själv lite dåligt tålamod

med det där med träning men antar att det är dax här med snart... Men inte i kväll.. chips & gottor påväg till bordet!! Ha en riktigt mysig helg.. Cilla

2009-03-06 @ 19:30:02
URL: http://www.zillaf.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Har fått starkare biceps märker jag, medan bröstmusklerna är helt svaga... konstigt? Hur bär jag egentligen?

2009-03-09 @ 07:43:59
URL: http://familyaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0